Sunday, August 30, 2009

Aku yang agak ketinggalan zaman

Entry nih dah lame ditulis sebenarnya..tapi yelah..manusia kan memang pelupa..lagi-lagi aku..memang la tersangat overdosed dengan keterlupaan aku nih..haih.

Okeh, aku mmg agak (yeye aku ngaku, aku memang) ketinggalan zaman dalam bab-bab menggunakan term-term shortcut english ni..hahaha...nasib baik chek TASHA ada nak mengajar aku..wlaupun blaja trough the phone pun jadi la..and now, lets spill out apa yang aku baru blaja tadi okeh..


OMG = oh my God..

lol = laugh out loud / lots of love (ni bagi yg dok tergedik-gedik je la kan)

fyi = for your information (okeh yg ni paling mncabar..kne marah ngan chek TASHA coz TERmencarut..hehe)

At least la kan, I learn something new for today..aku dah improve diri aku..kau pula bagaimana???hehe..berlagak syot..mmm btw, (oh btw, stand for by the way, aku mmg dh tau sejak zaman sekolah mnengah eh, jgn terlalu memandang rendah kat aku okeh)tqvm chek TASHA..ko memang comey sebab dah mendedahkan aku dengan perkara-perkara sebegini..adios gua berambus..

No comments:

Post a Comment