Sunday, August 9, 2009

hasil sminggu di rumah..

aku mmg pling x suke klau mak aku suh aku masak..kemas umah x pe..jgn mmasak..n aku dah tau dh, aku dpt gene xsuke memasak dr sape..huhu..so, mmandangkan, b4 cuti aritu, aku google gmbar2 cakes, spaghetti n so on, aku trus g dwnload recipes die skali sbb mgkin dh terbukak pintu langit doa mak aku makbul, aku lembut hati nak memasak kt dapur..so, kt bawah2 ni sume ye, first experience aku masak/baking tanpe bantuan dr sape2..lets check it out..
okai..smlm, bersamaan 8 ogos..AKU BAKED choc cake..
by mlm tu gak b4 tido, aku SIAPKAN topping dy skali..
n hasilnyer..
tadaa..
first attempt 2 beb..
rase die, toksah ckp r..
BEST GILERR...
rasenyer aku dh bleh cetuskn angan2 untuk bukak PRIVATE RECIPE aku sndiri kot..
haha..berangan2..
n pade 5 ogos..
aku MASAK spaghetti..
hehe..
ni pun aku buat SENDIRI eh..
n of coz, aku je la yang ngadap spaghetti ni sorg2..
dr tngahri ke ptg, ptg ke mlm, mlm ke pagi, n pagi ke thghri balik..
sebab aku anak yg degil..
xphm bile mak abah aku ckp..
'kitorang org kampung, xpandai nk mkn western2 segale ni..'
taptaptap..
sdeynyer..
tp aku tengok pndai je dorg mkn choc cake segale..
nxt time, klau aku ade men masak2 kt dapur lagi aku gitau eh..=)

3 comments:

  1. salam..
    weh,da blh gnti chef wan r..haha.
    ni ble lak nk suh aku rase mknan ko nih?

    ReplyDelete
  2. salam..
    mmg sdp klau smua nk tau..
    bkn bodek tp bg tau bnde yg btul!!
    pas ni leh da jd isteri org huhu..
    tp sblum 2 cempedakluar pgr kne bljr msk lu x kn nk kasi suami mkn spageti n kek jerk..cian dier..

    ReplyDelete
  3. huhuhu..hehehe...
    sedap spageti tuu..
    kasi la sikit erkk kat sini..

    ReplyDelete