Friday, July 31, 2009

h1n1..terime kasih aku ucapkan pade kau..

hah..so now, dgn rasminya..aku mengumumkan..bahawa..dari 01-09 ogos..clas akn dberhentikan seketike..untuk mmberikan laluan kepade h1n1..mlebarkan sayapnyer..di bumi ump..

aku sgt SERONOK!!!!sgt SUKE!!!!sgt GEMBIRE!!!!!!!!!!!!!n sok gk kitorg diprovidedkan bas dr ump-ke rumah masing2..byaran dy=FREE!!!!wa caya sama lu r beb..hahaha..keji kn aku ni..org len dok sibuk trlentang melepek kt bilik kuarantin, aku g seronok2 plak..

n gpun kt umh, my really-annoying-but-beloved sis pn blek gk..yeah!!!mau buli dy ckup2..aku mmg dh ketandusan elemen2 pmbulian dkt sni ni..so, mmg chantek la aku nk mmperkukuhkan balik keutuhan skill2 mmbuli aku kt rumh nnt..hahaha

whoa..overdosed siot aku ni..mngucap2..jap g ttbe, mnatang h1n1 tu ikut balik umah t, naye je..oryte2..serious..my room8 kne kuarantin sbb suhu bdn dy 38.3 C..uhuh..tercekik jap..klau sok temp dy x trun lg, mmg dy kne spend the whole irritating-for-her-but-heaven-for-me week ni dkt snie la jwbnye..mmmm...aaaa...aku kne tmpias ke x ek???only God knows...ngeee..=)

No comments:

Post a Comment