Thursday, January 21, 2010

I.AM.INSANE.YEAH

Assalamualaikum and greetings to all..

Okeh, the tajuk was there. Yeah. It is true bebeh. Ha. Ha. Ha..

Not so long time ago, I read Hlovate's novel..sangat best okeh..gila bapak punya best lah..ten thumbs up..dua aku, dua adik aku, dua emak, dua abah, dua lagi err jari kau lah aku pinjam kejap ek..lepas tu aku google eh tak aku copy paste gambar ni dalam sini and here we go..



sooooooo sweeeettttttttt...love it..love ittt...looooveee itttt...hahaha..

Aku bukan antilelaki..tak eh..sebab aku still lagi nak spesis yg berjenama lelaki jadi husband aku esok lusa nanti..cewah esok lusa beb..aku nak yang macam Fahri dalam cerita 'Ayat-Ayat Cinta'..tak pun yang macam Abdullah Khaerol Azzam dalam cerita 'Bila Cinta Bertasbih' tak pun oh my God, Oh my God, ni paling hot yang macam Adam Hassan dalam 'Nur Kasih'..haha..

Tapi aku macam dapat rasakan possibility aku takkan dapat lelaki jenis ni macam tiggi je..serius..sebab aku sendiri bukan macam Aisha, bukan macam Anna entah apa aku lupa, bukan juga macam Nur Aminah..




Bak kata mak aku tapi yang dah dislangakan orang putih ;

'If you want somebody that have good faoundation in faith, you must be the one at the first place before ever think to deserve him'

Nah..hamek kau..kau selalu buat nakal..selalu selit plastik gula-gula kat celah meja dewan kuliah..selalu kumpul baju satu bakul seminggu sekali baru basuh tu pun guna washing machine..selalu jugak dah kentut busuk gila b a b e n g tapi tak nak ngaku lepastu buat muka bodoh tahap harus bagi pelempang..nanti kau pun dapat laki yang serupa perangai macam tu..tapi jodoh maut kan dah ditentukan..siapalah aku nak menilai..

YA ALLAH..aku dah lari tajuk seh..gila ah..ni kalau pemeriksa USPR tanda memang awal-awal tolak 30 markah sebab terkeluar tajuk ah..tolak tatabahasa, tolak penstrukturan ayat lagi..peh fail BM aku s i o t..alah alang-alang dah taip malas ah aku nak backspace balik..so terima je la eh..aku mengarut merepek meraban yang entah hape-hape nih..

Oh ya pasal gambar BOYS ARE STUPID kat atas nuh, yup THEY ARE..sebab spesis tu dah sebabkan membe aku yang bila susah je cari aku tapi bila bahagia dengan boyfriend dia sumpah aku ym pun nak tak nak je reply mengadu menangis kat aku..aku benci perempuan yang menangis sebab lelaki..aku dah pernah jadi bodoh macam tu..serius bodoh tahap gaban rasa nak bunuh diri kalau ingat balik..kau jangan jadi macam aku sebab kau dan kawan-kawan kau lebih smart, intelligent, inovative dan creative berbanding aku..



Okeh aku nak out..sampai terupdate..

Live well..May Allah bless us..

1 comment: