Saturday, April 9, 2011

ceruk dunia yang betul betul kat ceruk..

Assalamualaikum and greetings to all..

Oh ye, harini 10 April 2011..

Eh, kau tahu kan..kau antara orang yang terpenting dalam hidup aku..

walaupun bukan tercantik,
sebab aku lagi cantik..eh?

walaupun bukan terdekat,
sebab kau kat JB aku kat Gambang.

walaupun kau bukan my other half,
sebab err kalau my other half tu maknanya aku punya husband and aku belum mereng lagi nak jadikan kau husband aku euwww.

tapi kau ialah KAWAN SAMPAI MATI aku..

ingat weh!tatukan kat otak kau..
sakit sikit takpe, demi persahabatan yang suci..
cewahh!

ok la babai..nak tido dah pagi..nanti esok kalau aku tersubuh gajah, aku salahkan kau sebab terpaksa stay up nak buat entry pasal kau..okeh??

peace out yo!!
salam..

eh..
lupa pulak..
HAPPY BIRTHDAY NATASHA RAZALI..luvyah bebeh..=)

p/s 1 : macam takda kaitan langsung kan..tajuk dengan isi?
p/s 2 : masa dengan tarikh yg kat atas tu salah sebenarnya..tak reti nak betulkan..biar je la..
p/s 3 : ok ni betul betul babai..assalamualaikum..


No comments:

Post a Comment