Tuesday, April 19, 2011

Tolong senyap. Peperiksaan sedang dijalankan.

Assalamualaikum dan Selamat Hari Selasa.


Mari kita terus ke isi penting.

Minggu depan aku dah mula periksa..

Periksa style hape aku taktau..

Mungkin marathon, mungkin passing baton, mungkin 5x4 berganti ganti..

Yang pasti aku dianugerahkan 4 hari straight periksa dengan addition double paper untuk hari ketiga..

Maksudnya dalam 4 hari exam, aku ada 5 paper..

Lepastu sambung Rabu depan pulak lagi satu paper..

Jumlah, 4 subjek kira kira, 2 subjek hafal hafal..

Maka, jadi zombie lah aku dalam seminggu dua ni..

Doakan aku dan semua exam candidates kat dunia ni berjaya..

Ameen..

Ok, tinggal dulu..

Salam..May Allah bless.

p/s : Ceruk Dunia ni memang terceruk. Aku memang suka dia terperosok.

No comments:

Post a Comment