Sunday, July 19, 2009

aiskrim..

aku suke mkn aiskrim..aku suke mkn aiskrim coklat..aku suke mkn aiskrim cklat yang ditabur kacang atas die..tp mslahnyer aku x boleh makan aiskrim bnyak2..aku x alergik pada kacang tumbuk yang dtabur atas aiskrim yang orang ckp bleh sebabkan jerwat tmbuh..aku jugak x alergik pade coklat yang dah digaul sebati dgn aiskrim tu ataupun coklat pekat yang menitis perlahan-lahan nak mencapai garisan pemisah aiskrim dengan calung aiskrim..tapi aku alergik pade kesejukkan aiskrim yang smpai kdg2 mnyebabkan gigi aku brdarah..serius aku jeles tengok org mngunyah aiskrim..mak aku cadangkan aku gune sensodyne (aku tatau nk eja cemane)..tapi aku rase drpde aku beli ubt gigi tu, bek aku beli nsi buat lunch..dpt 3 kali aku knyang wktu tghari..n adik aku selalu kate aku dah hilang satu nikmat dunie..yg akhirnyer smpai buat aku terpikir, cemane rsenyer klau aku dah kehilangan semue nikmat dunie??

1 comment: