Wednesday, July 22, 2009

kenangan mengusik kalbu..

mase zaman dulu-dulu kan (zaman aku kecik-kecik), aku selalu men dengan adik aku, sepupu aku, n adik sepupu aku..seronok..aku ulang..SERONOK..

semue jenis mainan aku jumpe..yang paling aku suke bile main terjun junam ala si penerjun junam dari malaysia yang sekarang umur die mude setaun dari aku yang berasal dari sarawak or sabah tu..n name die..mm..aaa...ok, sebenarnye aku mmg xpnah terpikir nk ingat nme die..

n skrg aku terpikir, kenapelah aku pandai sgt g post entry yg ntah pape ni time ni..kn ke esok masih ade lagi..tapi bak kate arwah embah aku (embah brmakne nenek dlm bahase jawe) klau buat kerja kene smapi habis, kalau x nanti time kite meninggal dunie, org uruskan kite x habes..

whoa..sebab tu, nak x nak, merapek x merapek, mmbazir x mmbazir aku kne postkn gak entry ni..sebabnyer aku dah start tulis bile tibe-tibe aku tengok jam dah pukul 3.30pagi lalu secare automatiknyer otak aku memulekan proses penshutting down..

dengan ini, aku ingin mngundurkan diri utk melayan kerenah mateku yang mmg amt mmrlukan perhatian dikale ini..

sekian, wassalam..

salam hormat dari..

aku.

No comments:

Post a Comment