Thursday, July 30, 2009

mengantuk + penat = buhsan

heyya..really dun hve much time to hangout here..huhu..ryto, now ni aku mmg agk amt sgt bz..dsbabkan assgment yg very the melambak..o~la..tensen maa..mau terjun tgkap dbuatnye ni..seb bek my beloved edward cullen was so quick to read my mind, so he block my way to terjun tgkap..hehe..shees..enough merapula..


okai..nw nih kt my campus, h1n1 sng mmulakan pnjajahannya..huu..seram2..n the worst is, ground floor blok tmpt aku tido+makan+lepak+mnjalani khidupan harian ni dijadikn kwsn kuarantin utk bbdak yg dpercayai positive h1n1..ade ke ptut cnggitu???mati katak le kami2 yang bernaung kt blok ni..adoila..spe punyer idea la yg skit punyer cantek ni ek..tahniah kami ucapkan..


n another not so good news, aku belum beli tiket nk balik kg lg..heee..cuak2..eleh, poyo je..dpan mmbe sume ckp tkut la, cuak la, kot2 tiket dah sold out la, pape la..padehal dlm hati mmg sgt3 la berdoa biar tiket sold out n then suh abh aku amek kt sni..lg best..haha..very mengade la aku ni ek??


uhuh..smpai dsini sajelah pengupdatetan kite hari ni..semoge kite bertemu lagi di mase yang lain, tmpt yang len n mood yang len..


sekian..
p/s : aku sgt merindui keindahan gng ledang nw ni..
translation = aku hmsick..nk balek..rndu kt cacing belakang umah aku..=(

No comments:

Post a Comment